share
Išmanusis ūkininkavimas

“Valtra Connect” mokosi numatyti paslaugų poreikius

Nuo gedimų taisymo iki profilaktinės priežiūros

2021 m. sausio 29 d.

Kelerius metus “Valtra Connect” traktorių savininkams ir vietiniams jų techninės priežiūros specialistams teikė galimybę traktoriaus duomenis stebėti nuotoliniu būdu. Jau ne už ilgo klientai galės pasirinkti, ar šie duomenys bus prieinami AGCO mašinų stebėjimo centrui, kuriame iš anksto galima nustatyti paslaugų poreikius pagal nuolat apdorojamus ir analizuojamus traktoriaus perduodamus duomenis.

Tradiciškai aptarnavimo komandos jau ir anksčiau reagavo į matomus gedimus, tačiau ateityje taip pat bus galima iš anksto numatyti įvairių paslaugų poreikius

“Tradiciškai aptarnavimo komandos jau ir anksčiau reagavo į matomus gedimus, tačiau ateityje taip pat bus galima iš anksto numatyti įvairių paslaugų poreikius. Pavyzdžiui, komponentas, kurio veikimo ciklas baigiasi, gali būti pakeistas atliekant techninę priežiūrą, prieš jam sulūžtant ar sugendant,” - sako dalių ir aptarnavimo direktorius Jani Rautiainen.

Traktoriaus jutikliai matuoja dešimtis skirtingų kintamųjų – tokių, kaip greitis, temperatūra, slėgis, darbo valandos, srautai ir t.t. Jei mašinų stebėjimo centras nustato, kad komponentas sugenda, pavyzdžiui, dėl jo temperatūros, darbo valandų ir slėgio, galima nusiųsti pranešimą vietiniam techninės priežiūros centrui arba klientui.

“Artimiausias įgaliotas “Valtra” techninės priežiūros centras gaus pranešimą, kuriame bus paaiškintas įtariamas gedimas, gedimo pašalinimo instrukcijos, reikalingų dalių sąrašas ir laiko, reikalingo remontui atlikti, sąmata. Tai suteikia galimybę tiek techninės priežiūros centrui, tiek klientui susitarti dėl tinkamo traktoriaus techninio aptarnavimo laiko,” - paaiškina Rautiainen.

Aptarnavimas diegiamas palaipsniui

Nauja paslauga buvo išbandyta 2020 m. tarp klientų realiomis sąlygomis. Ta pati sistema jau naudojama ir diegiama kitiems AGCO traktoriams, kombainams, purkštuvams, todėl jau yra daug praktinės patirties dirbant su aptarnavimu.

“Paslauga jau diegiama palaipsniui. Sistema nuolat tobulinama, todėl jos galimybės iš anksto nustatyti galimas problemas ir techninės priežiūros specialistams bei klientui pateikti remonto instrukcijas nuolat gerėja. Šį vystymo darbą palengvina tai, kad tas pačias technologijas galime panaudoti ir kituose AGCO produktuose.”

Jokių papildomų išlaidų, techninės ar programinės įrangos

Naujoji paslauga bus siūloma, kaip “Valtra Connect” dalis, todėl klientai neturės papildomų išlaidų. Taip pat nereikės ir naujos techninės ar programinės įrangos. Esamiems “Valtra Connect” klientams prieiga prie paslaugos bus paprasta. Žinoma, klientai turės galimybę pasirinkti ir nepradėti naudotis nauja paslauga.

Grįžti į naujienas ir renginius

Atgal