share

“Valtra” švenčia 70 metų jubiliejų – išmanieji sprendimai augimo viduryje

70 metų dėmesio klientui

2021 m. sausio 29 d.

2021 m. “Valtra” švenčia 70 m. jubiliejų ir visus metus jį minės įvairiais būdais. Prieš 70 metų didžiausias dėmesys buvo skiriamas žemės ūkio mechanizavimui, o vėliau jis buvo nukreiptas į darbo saugos gerinimą, ūkių didinimą ir kaimo verslo sėkmę.

“Valtra” technologijos ir paslaugos visuomet atitiko mūsų klientų poreikius. Tačiau per pastaruosius 10 metų padarėme didžiausius šuolius pirmyn. Pastebima, kad ateinančiais metais skaitmenizavimas ir tiksliojo ūkininkavimo technologijos labai pakeis ūkininkavimo veidą.

Mes daug investuojame į savo gamyklą Suolahti, Suomijoje. Neseniai buvo atidarytas naujas logistikos centras, o šią vasarą bus pradėta statyti naujas dažymo cechas

“Prieš 70 metų prasidėjusi pažanga tęsiasi ir spartėja. Atkaklaus produktų vystymo dėka mūsų traktoriai jau pasiekė 5 kartą. Dabar iš “Valtros” klientai tikisi išmanių sprendimų. Mes daug investuojame į savo gamyklą Suolahti, Suomijoje. Neseniai buvo atidarytas naujas logistikos centras, o šią vasarą bus pradėta statyti naujas dažymo cechas,” - sako generalinis direktorius Jari Rautjärvi.

Orientavimasis į klientus dabar ir ateityje

“Valtra”, anksčiau žinoma, kaip “Valmet”, serijinę traktorių gamybą pradėjo 1951 m. Juveskiulėje, Suomijoje. Pirmasis modelis buvo “Valmet” 15, kuris, kaip rodo pavadinimas, turėjo 15 AG ir buvo sukurtas pakeisti arklį nedideliame ūkyje.

Nuo pat pradžių buvo pabrėžiami klientų poreikiai ir buvo pristatyti konstrukciniai sprendimai, dėl kurių “Valtra” vis dar žinoma: pakankamai aukšta prošvaisa miško darbams, o taip pat traktorius idealus kelių priežiūros darbams. Vėliau kabinos ergonomika leido dirbti ilgiau ir saugiau, padidinant operatoriaus erdvę.

“Valtra” visuomet palaikė ypač glaudžius ryšius su savo klientais. Dešimtojo dešimtmečio pradžioje buvo įdiegta klientų užsakymų sistema. Tai reiškė, kad gamykloje nei vienas traktorius nebuvo gaminamas atsargai – vietoj to, kiekvienas buvo pagamintas konkrečiam klientui. Šios novatoriškos klientų užsakymų sistemos dėka traktorių gamykla visada turėjo tikslią informaciją apie klientų poreikius.

Nemaža dalis darbuotojų, dirbančių su produktų kūrimu ir gamyba, turi patirties žemės ūkyje ir iš tikrųjų gerai supranta ūkininkų poreikius.

Naujų produktų kūrimo pradžia iki dabar yra orientuota į klientą. Jie buvo svarbūs kuriant 4 kartos traktorius ir apdovanojimus pelniusį “SmartTouch” porankį. Tiek 4 kartos mašinos, tiek lengvai naudojamas “SmartTouch” porankis buvo labai perkami ir surinko neįtikėtiną skaičių įvairių rinkos apdovanojimų.

Šiandien “Valtra” dėmesys klientams gali būti pastebimas įvairiuose prieduose ir funkcijose, taip pat ir “Unlimited” studijoje, nes vienas iš trijų Suolahti gamykloje pagaminamų traktorių yra pritaikytas pagal tikslias kliento specifikacijas. Pagal užsakymą pagaminti “Valtra” sprendimai naudojami įvairiose srityse, įskaitant ūkininkavimą, rangos darbus, oro uostų priežiūrą ir net gynybos paslaugas.

Į klientą orientuotą požiūrį taip pat galima pastebėti kuriant priežiūros ir skaitmenines paslaugas, tokias, kaip “Valtra Connet”. Plėtojimo tempas yra toks greitas, kaip niekada, nes “Valtra” stengiasi tobulinti paslaugas ir traktorius, atsižvelgdama į klientų poreikius.

Kas toliau? Nauji reglamentai - tokie, kaip ES “Green Deal”, pasauliniai aplinkosaugos standartai, oro ir ūkininkavimo sąlygų pokyčiai, kelia naujų iššūkių ūkininkų gyvenime.

“Trąšų ir purškimo sumažinimas bei poreikis gerinti dirvožemio našumą yra tiksliojo ūkininkavimo varikliai, o tai savo ruožtu gerina pelningumą. Mūsų klientams reikalingos išmanios mašinos ir sklandus duomenų perdavimas tarp mašinų ir ūkio valdymo programinės įrangos. “Valtra” sprendimai - tokie, kaip “SmartTouch”, “Valtra Guide” automatinis orientavimasis ir išmaniojo ūkininkavimo paslaugos, kaip “Valtra Connect”, padeda ūkiinkams pasiekti šiuos tikslus,” – sako pardavimų ir marketingo direktorius Mikko Lehikoinen. “Išmanių sprendimų rinka sparčiai plečiasi, o “Valtra” yra jos priešakyje.”

Pardavėjai yra svarbi klientų patirties dalis

Kritinė klientų patirties dalis yra profesionalus aptarnavimas, atsarginių dalių tiekimas ir traktorių pardavimas. “Valtra” aktyviai plėtojo pardavėjų tinklą.

”Valtra” pardavimo ir aptarnavimo komandos dirba su naujais skaitmeniniais įrankiais, kurie pagerina klientų patirtį ir su kuriais pardavėjai gali užtikrinti traktorių aptarnavimo poreikius, suaktyvinti tiksliojo ūkininkavimo paslaugas nuotoliniu būdu arba sukonfigūroti traktorių su aptarnavimo ir finansavimo galimybėmis, pritaikytoms tiksliems ūkio poreikiams. Klientas taip pat gali pasirinkti aktyvuoti papildomas “SmartTouch” mašinos funkcijas – traktoriaus specifikacijas galima išplėsti ir atnaujinti, atsižvelgiant į kliento išmanaus ūkininkavimo reikalavimus,” – komentuoja Lehikoinen.

Nauji skaitmeniniai įrankiai buvo pradėti pristatyti 2020 m. pas atrinktus “Valtra” atstovus Vokietijoje, Prancūzijoje ir Jungtinėje Karalystėje, o šiais metais toliau kuriami ir diegiami visoje Europoje.

Taip pat buvo pokyčių ir “Valtra” platinimo tinkle. “Valtra” mažina atstumą iki klientų, įgaliodama naujus pardavėjus, pavyzdžiui, Prancūzijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Irake.

”Valtra” tapo patrauklus pasirinkimas daugeliui pardavėjų ir mes esame pasiryžę imtis plėtros veiksmų,” - sako Lehikoinen.

Specialiai sukomplektuotas jubiliejinis T serijos modelis

Pažymėti savo 70 m. jubiliejų “Valtra” pagamins 70 specialiai įrengtų “Limited Redition” traktorių. Šie jubiliejiniai modeliai yra T serijos (nuo T174e iki T254) ir bus parduodami visame pasaulyje.

Specialiai sukomplektuoti jubiliejiniai modeliai pasižymi sodria raudona spalva, primenančia “Valtros” šaknis prieš 70 metų. Raudona spalva taip pat pabrėžiama traktoriaus detalėse, įskaitant odinio salono apsiuvimą ir vidaus apšvietimą. Jubiliejinis modelis turi juodus ratlankius ir nerūdijančio plieno “Limited Redition” ženklelį.

Grįžti į naujienas ir renginius

Atgal