share
Išmanusis ūkininkavimas

„Valtra“ siekia pasiūlyti geriausią traktoriaus patirtį

Nauja strategija ir nauja išvaizda

2020 m. rugpjūčio 28 d.

„Valtra“ pristato naują viziją, kad savo klientams galėtų pasiūlyti geriausią traktoriaus naudotojų patirtį pramonėje. Naujoji vizija apima bendrą naudotojo patirtį, o ne dėmesį, skirtą vien tik traktoriui. Šiandien ūkininkai turi vis labiau didinti savo produktų ir su jais naudojamų išteklių atsekamumą. Rangovai, eksploatuojantys kelias mašinas ir atliekantys darbus žemės ūkyje ir miškininkystėje, oro uostuose ir komunaliniame ūkyje, taip pat nori optimizuoti savo traktorių naudojimą. „Valtra“ patenkina šiuos skirtingus poreikius, pristatydama naujų rūšių paslaugas.

„Viskas prasideda nuo mūsų klientų poreikių žinojimo ir bendradarbiavimo su mūsų partneriais, siekiant patenkinti šiuos įvairius poreikius. Dėl mūsų „Unlimited“ studijos mes jau esame klientams pritaikytų traktorių rinkos lyderė. Ketvirtadalis visų naujų „Valtra“ traktorių yra pritaikyti studijoje. Norime išplėsti šį specialaus pritaikymo požiūrį, pvz., ir į mūsų skaitmenines paslaugas, tiksliojo ūkininkavimo funkcijas ir finansavimą. Skaitmeninimas visų pirma siūlo daug naujų būdų nustebinti ir pradžiuginti klientą. Mūsų patirtis rodo, kad vis daugiau klientų domisi pažangiomis paslaugomis, kurios yra dabartinės žemės ūkio revoliucijos dalis. "SmartTouch" sėkmė yra geras pavyzdys, kaip mes išklausėme savo klientus ir pateikėme rinkai lengvai naudojamą klientų patirtį, kuri yra perėjimo prie tiksliojo ūkininkavimo dalis. Dėmesys tikrai skiriamas klientui ir jo poreikiams - visa kita prie to prisideda," - sako Tommi Malinen, svarbių klientų ir strategijos direktorius. 

"SmartTouch" sėkmė yra geras pavyzdys, kaip mes išklausėme savo klientus ir pateikėme rinkai lengvai naudojamą klientų patirtį

Geriausia klientų patirtis kuriama kartu su „AGCO“, tiekėjais, pardavimo tinklu ir kitais partneriais gamykloje, tyrimų skyriuje, priežiūros paslaugose, atsarginių dalių pardavimuose ir tarp prekiautojų.

Kartu su 5-osios kartos G serijos traktoriais pristatysime ir naują „Valtra“ prekės ženklo išvaizdą. Nors daugelis elementų išliks tokie patys - logotipas ir šūkis „Jūsų darbo mašina“, tačiau taip pat daug detalių keičiasi. Naujoji išvaizda žymi „Valtra“ aiškaus ir supaprastinto šiaurietiško prekės ženklo įvaizdžio tęstinumą.

"Mūsų nauja vizualizacija buvo sukurta taip, kad būtų lankstesnė naudoti skirtingose programose, ypač skaitmeninėse. Ji taip pat labiau palaiko „Valtra“ funkcijas: "Specialiai sukurti, patikimi ir patogūs naudoti sprendimai ekstremaliems darbams", - sako Pamela Engels, komunikacijos ir skaitmeninės rinkodaros vadovė.

Naujienos ir renginiai

Skaityti daugiau